این مدل تجاری ساده، راهی است که چارچوق برای کسب درآمد در اختیار فروشندگان خود قرار می دهد.
یک نکته کلیدی در افزایش فروش: اگر می خواهید محصولتان به مرور زمان نیز فروش تساعدی را به خود اختصاص دهد، راهنمای کامل و دقیقی را برای آن آماده کنید، از خریداران به خوبی پشتیبانی کنید و در سریع ترین زمان ممکن محصولات را در اختیارشان قرار دهید.

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب چارچوق برای فروش محصولات خود، توجه شما را به مجموعه ای از قوانین فروشندگان جلب می نماییم:

فروشنده متعهد می گردد کلیه قوانین زیر را برای فروش محصولات خود در گالری چارچوق بپذیرد و امضای این قرارداد به معنای پذیرش کامل قوانین توسط فروشنده بوده و در صورت انجام هرگونه فعالیت خلاف قوانین مندرج، چارچوق می تواند از فرد مربوطه شکایت و نسبت به ایجاد خسارات مادی و معنوی وارده درخواست جبران نماید.

  1. در گالری چارچوق محصولاتی تایید می شوند که یا خود شخص سازنده محصول باشد یا اگر محصول غیر ایرانی و وارداتی است میبایست دارای ضمانت کیفیت و اصالت کالا باشد.
  2. در صورتی که محصولی فقط در گالری چارچوق عرضه شود به ازای هر فروش محصول ۸۰٪ مبلغ فروش به فروشنده تعلق می گیرد و ۲۰% باقیمانده به عنوان سهم مشارکت به چارچوق تعلق می گیرد. در صورتی که محصول علاوه بر سایت فروشگاهی چارچوق با سایت شخصی فروشنده، در سایر مارکت ها یا سایت ها نیز عرضه شود ۳۰% از سهم مشارکت فروشنده کسر و سهم فروشنده از هر فروش ۵۰% خواهد بود.
  3. حداقل مبلغ تسویه حساب با فروشندگان ۱۵۰٫۰۰۰ تومان و مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان است.
    • تبصره: در صورتی که فروشنده قصد داشته باشد همکاری خود را با چارچوق خاتمه دهد می باید کلیه قوانین و شرایط مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کند و تسویه حساب نهایی با فروشنده تابع قوانین مربوطه خواهد بود.
  4. تسویه حساب با فروشندگان هفته ای ۱ مرتبه در روز پنح شنبه و یا با توجه به درخواست ایشان انجام خواهد شد.
    • تبصره: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز پیش از روز تسویه حساب ارسال شده باشند. در غیر این صورت تسویه حساب به اولین مرحله تسویه پس از گذشت این زمان موکول خواهد شد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در انجام پرداخت ها (اعم از وجود مشکلات در واحد مالی یا مشکلات در سایت و ….) گالری چارچوق این حق را دارد تا درخواست های برداشت تایید شده را با یک مرحله تاخیر اجرا نماید)
    • تبصره: واریز مبالغ ثبت شده در درخواست وجه فروشندگان صرفا به شماره شبای ثبت شده توسط فروشنده انجام می گیرد و فروشندگان فقط در شرایطی می توانند درخواست وجه خود را ثبت کنند که قرارداد امضا شده را به همراه مدارک مورد نیاز اعم از کپی پشت و روی کارت ملی فرد امضا کننده قرارداد، شماره تلفن ثابت و همراه، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب به نام فرد امضاکننده قرارداد در اختیار چارچوق قرار داده و هویت ایشان در گالری چارچوق به ثبت رسیده باشد.
    • تبصره: چنانچه در هر زمان گالری چارچوق نتواند از روی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با فروشنده تماس بگیرد، مجاز است تایید هویت فروشنده را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط فروشنده قادر به ثبت درخواست وجه نبوده و در صورت نیاز می باید کلیه مراحل تایید هویت اعم از امضای قرارداد و ارسال مدارک را مجددا طی و یا رفع نقص نماید.
  5. مبلغ درخواستی فروشنده در تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد و مطابق شرایط وضع شده فروشنده می تواند مبالغ بالای ۱۵۰٫۰۰۰ تومان را به صورت مضربی از ۵۰٫۰۰۰ تومان ثبت کند.
    • تبصره: ثبت دو یا چند درخواست وجه همزمان امکان پذیر نیست و تا پیش از واریز شدن هریک از درخواست های وجه فروشنده، امکان ثبت درخواست وجه مجدد وجود ندارد.
  6. مدت زمان لازم برای تایید محصولات شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در چارچوق را رعایت کرده باشید، در حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید محصول نیز مدیران یا کارشناسان چارچوق به صورت تیکت این مورد را به شما اطلاع خواهند داد.
    • تبصره: در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ، ممکن است زمان تایید محصولات افزایش یابد که در این صورت فروشنده مختار است درخواست لغو بررسی را در تیکت برای ما ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی محصول توسط کارشناسان گالری چارچوق انجام شود.
  7. سعی کنید در توضیحات محصول کاملا صادق باشید چون نسبت به نوشته های خودتان باید پاسخگو باشید و به خریداران پشتیبانی دهید.
    • تبصره: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند گالری چارچوق حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریز شده به موجودی فروشنده و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از حساب کاربری فروشنده اقدام کند و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
    • تبصره: هنگامی که خریدار، محصولی را خریداری می‌کند حق دارد کپی رایت به نمایش درآمده در صفحاتی که برای عموم کاربران قابل مشاهده هستند را حذف کرده یا تغییر دهد. در صورتی که محصولی کاملا ایرانی بوده و سازنده اصرار بر حفظ کپی رایت محصول خود دارد می باید صراحتا و به طور کاملا شفاف و برجسته این مورد را در توضیحات محصول خود درج کند و در صورتی که حذف کپی رایت شامل هزینه می شود نیز باید هزینه را به طور کاملا شفاف و برجسته مشخص کرده باشد. در صورت عدم انجام هریک از این موارد چارچوق می تواند به درخواست خریدار، خرید را مرجوع کرده و مطابق قوانین، مبلغ سفارش را از حساب فروشنده کسر و به حساب خریدار بازگردانده و افزون بر آن سهم مشارکت خود را نیز از حساب فروشنده کسر نماید.
  8. کلیه محصولات ارائه شده حتما باید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
  9. پیشنهاد میشود برای شناخته شدن خود و کیفیت کاری محصولاتتان یا برخی محصولات خود را با بهترین شرایط ارائه دهید تا اطمینان مشتریان را کسب کنید.
  10. قرار گرفتن محصول در قسمت محصولات ویژه بر اساس تعداد فروش، مقدار امتیاز (حداقل ۵ خرید موفق و ۵ امتیاز ۵ ستاره ) و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش به خریداران و از بهترین راه های کسب اطمینان و اعتماد مشتریان خواهد بود.
  11. هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در بین توضیحات یک محصول موجب حذف آن محصول از گالری چارچوق شده و در صورت تکرار چنین مواردی فروشنده جریمه نقدی خواهد شد.

قوانین و ضوابط مرتبط با خاتمه همکاری فروشنده با چارچوق

  1. گالری چارچوق هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی فروشندگان از شرایط فروش نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و گالری چارچوق خواهد بود.
  2. با ارسال درخواست تبدیل عضویت به فروشنده، فروشندگان مواد توافقنامه و ضوابط گالری چارچوق را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از فروشنده وجود ندارد.
  3. چارچوق در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی فروشنده مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  4. خدمات چارچوق به همان شکلی که هستند ارائه می شوند ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با چارچوق و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای چارچوق که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و گالری چارچوق هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.
  5. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به فروشنده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در چارچوق بوده و گالری چارچوق هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
  6. تغییرات توافقنامه: توافقنامه فروش محصول در گالری چارچوق تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، گالری چارچوق حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت گالری چارچوق در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ما مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت چارچوق کنترل نماید.
  7. فروشنده ضمن امضای تمام صفحات این قرارداد، موظف است همواره از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت ، تغییرات احتمالی و الحاقیه های آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هریک از تغییرات توافقنامه (حداکثر تا ۲۴ ساعت) درخواست خود را مبنی بر قطع همکاری برای چارچوق ارسال کند و عدم انجام این کار پس از ۲۴ ساعت به منزله قبول کلیه مفاد و تغییرات است.
  • حل اختلاف

    تمامی دعاوی و ابهامات و اختلافات و یا تفسیر که در ارتباط با موضوع قرارداد و انجام وظایف مطرح می‌شود و طرفین نتوانند موضوع را ظرف مدت ۳۰ روز کاری از زمان طرح حل‌وفصل نمایند، موضوع به موسسه حقوقی ارجاع داده خواهد شد. داور نظر خود را بر اساس این قرارداد و اسناد ضمیمه و قوانین موضوعه صادر خواهد نمود، رای داور قطعی و لازم الاجرا خواهد بود.

Phone
Telegram
WhatsApp
Instagram
WhatsApp
Phone
Telegram
Instagram

منو اصلی