چگونه بهترین تخته گوشت چوبی را برای خود انتخاب کنیم

چگونه بهترین تخته گوشت چوبی را برای خود انتخاب کنیم

یکی از دلایلی که مردم تخته گوشت چوبی را دوست دارند، دوام بالا و زیبایی آنهاست. یک تخته گوشت چوبی خوب اگر به درستی از آن مراقبت شود می تواند تا آخر عمر دوام بیاورد.

با این حال، اگر تخته برش ساخته شده از نوع نامناسبی از چوب را خریداری کنید، ممکن است در عرض مدت کوتاهی مجبور به تعویض آن شوید.

این به این دلیل است که برخی از انواع چوب برای تخته برش گزینه مناسبی نیستند.

اگر تصمیم به خرید تخته گوشت چوبی مناسب دارید، باید سعی کنید بهترین چوب را انتخاب کنید. تخته های برش از انواع مختلفی از چوب ساخته می شوند. برخی از آنها برای برش عالی هستند و برخی دیگر نه چندان.

بهترین چوب برای تخته گوشت چیست؟

سه نوع چوب وجود دارد که بهترین انتخاب برای تخته گوشت چوبی است،

  1. چوب گردو
  2. چوب افرا
  3. چوب گیلاس

هر 3تای این چوب ها، نوعی چوب با تراکم بالا هستند. آنها بادوام و متراکم هستند، که آنها را برای خرد کردن و برش دادن عالی می کند.

تخته های ساخته شده از هر یک از این چوب ها می تواند استفاده های سنگین را تحمل کند. از آنجایی که این نوع چوب ها متراکم و سخت هستند، در برابر باکتری ها نیز مقاوم تر خواهند بود و تمیز کردن آن ها نیز آسان است.

حالا شما کدام یک از این چوب ها را برای تخته برش چوبی خود انتخاب می کنید؟!

اگر چه چوب افرا انتخاب محکمی برای برش است. به دلیل استحکام آن اغلب در چوب های بیسبال، کفپوش ها، کاسه ها، ظروف و وردنه ها استفاده می شود. افرا یک گزینه عالی برای تخته برش است، اما بسیاری از سازنده ها به دلیل زیبایی شناسی چوب ها به چوب های گردو و گیلاس کشیده می شوند.

 

تخته گوشت چوب افرا

چوب درخت گیلاس یکی از محبوب ترین انواع چوب است. دارای یک رنگ قرمز تیره متوسط تا تیره است که در آشپزخانه شما

بسیار زیبا به نظر می رسد. این نوع چوب، یک چوب محکم و بادوام است که برای سالها دوام خواهد آورد. اکثر مردم گیلاس را به دلیل رنگ و سطح صاف آن دوست دارند. این یک هدیه عالی برای کسی است که عاشق آشپزی است.

 

تخته گوشت چوب گیلاس

رنگ شکلاتی تیره و روشن چوب گردو دلیل بسیار خوبی است که بسیاری از مردم از این چوب برای تخته برش استفاده کنند. چوب گردو کمی نرم‌تر از چوب افرا است، اما همچنان برای برش به اندازه کافی محکم است. می توان از آن برای تهیه غذا استفاده کرد، اما اگر یک تخته زیبا برای غذاخوری نیاز دارید میتوانید یک انتخاب زیبا از چوب گردو داشته باشید.

 

تخته گوشت چوب گردو

 

برای خرید انواع تخته گوشت چوبی زیبا با چوب های زیبا و محکم و با دوام میتوانید از فروشگاه چارچوق خریدتان را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *

Phone
Telegram
WhatsApp
Instagram
WhatsApp
Phone
Telegram
Instagram

منو اصلی