دلایل انتخاب زیورالات نقره ای برای آقایان

دلایل انتخاب زیورالات نقره ای برای آقایان

اگر از آن دسته از آقایانی هستید که مد روز لباس می پوشید و اصطلاحا تیپ می زنید مطمئنا از زیورآلات هم استفاده می کنید. زیورالات نقره به علت آنکه درخشنده و دارای رنگی خنثی بوده و از همه مهم تر قیمت مناسب تری نسبت به طلا دارد از زمان های قدیم به عنوان زیورآلات از آن استفاده شده است.  امروزه بسیاری از آقایان از دستبند، گردنبند و انگشتر استفاده می کنند. در ادامه به ۵ دلیل برای انتخاب زیورآلات نقره  ای برای آقایان می پردازند.

5 دلیل برای انتخاب زیورآلات نقره ای برای آقایان

۱- زیورالات نقره به علت استحکام بالا، قابلیت استفاده روزانه را داشته  و شما می توانید از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید بدون اینکه تغییری در آن بوجود آید.

حتما این مطلب را بخوانید:   10 نکته درباره حساسیت پوستی به زیورآلات

۲- رنگ خنثی نقره (خاکستری) باعث می شود، آن  را با هر لباسی ست کنید. همچنین با توجه به رنگ خنثی آن می توانید آن را به همراه حلقه عروسی تان استفاده کنید بدون آنکه کوچکترین ناهماهنگی در ظاهر شما بوجود آید.

۳- سعی کنید هنگام تهیه زیورآلات نقره ای از نقره استرلینگ که ۹۲٫۵ درصد آن را نقره خالص تشکیل داده است خریداری کنید. این نقره علاوه بر کیفیت دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

۴- زیورآلات نقره ای در مدل ها و طرح های مختلفی در دسترس می باشد و این یک شانس بزرگ برای آقایانی است که قصد انتخاب گردنبند، دستبند و یا انگشتر را دارند.

حتما این مطلب را بخوانید:   خلاصه ای از چگونگی انتخاب زیور آلات مناسب

۵- معمولا زیورآلاتی که با نقره تهیه شده اند دارای قیمت مناسبی هستند البته اگر از سنگ های خاصی برای تزیین آن استفاده نشده باشد. بنابراین نقره انتخابی اقتصادی برای آقایانی است که قصد استفاده از زیورآلات را دارند.

زیورالات نقره

دلایل انتخاب زیورالات نقره ای برای آقایان

زیورالات نقره

زیورالات نقره

زیورالات نقره

زیورالات نقره

زیورالات نقره

زیورالات نقره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *

Main Menu