چگونه بهترین ساعت مچی مردانه را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین ساعت مچی مردانه را انتخاب کنیم؟

این سوالی است که بسیاری از آقایان خوشتیپ برای پاسخ دادن به آن وقت زیادی صرف می کنند و یا به جستجو در اینترنت می پردازد. در ادامه به برخی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است پیش از خرید ساعت مچی شیک با آن مواجه شوید را اشاره خواهیم کرد:
  • با وجود داشتن موبایل، بازهم ساعت مچی نیاز دارم؟
  • چه نوع ساعتی برای من مناسب است؟
  • چه ساعتی برای من مناسب است؟ دیجیتالی؟ آنالوگ؟

    چگونه بهترین ساعت مچی مردانه را انتخاب کنیم؟

     ۱- قیمت ساعت مچی چگونه بهترین ساعت مچی مردانه را انتخاب کنیم؟

    شاید مهم ترین عامل برای خرید یک ساعت مچی مناسب برای هر فردی (البته نه ثروتمندان)، قیمت است.  معمولا ساعت های مچی که از بندهای پلاستیکی ساخته شده اند قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن تقریبا برای تمام افراد جامعه وجود دارد. قیمت این ساعت ها بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می باشد. برندی مانند کاسیو از این دسته است.

    ۲- استایل ساعت مچی چگونه بهترین ساعت مچی مردانه را انتخاب کنیم؟

    قصد استفاده از ساعت های مچی کلاسیک را دارید؟ معمولا این دسته از ساعت ها دارای بندهایی از جنس استیل، طلا، و یا نقره دارند. صفحه کوچک و بندهای باریک از دیگر ویژگی های این دسته از ساعت هاست.در مقابل ساعت های مچی اسپرت که از بندهای پلاستیکی و یا چرمی تهیه شده است و صفحه این دسته از ساعت ها معمولا بزرگ می باشد. و معمولا تا عمق های ۱۰ تا ۵۰ متر ضد آب هستند.

    ۳- برند ساعت مچی  چگونه بهترین ساعت مچی مردانه را انتخاب کنیم؟

    یک فاکتور خیلی مهم در انتخاب ساعت مچی، برند تولید کننده آن است. بسیاری از برندهای لوکس مانند پتک فیلیپ و یا رولکس نه به خاطر امکانات آن چنانی بلکه به خاطر شهرت برند خود و لوکس بودنشان است که قیمت های چند ده میلیون تومانی دارند. اگر قصد خرید یک ساعت مچی مناسب دارید خیلی به فکر خرید برند نباشید و قیمت، زیبایی و دوام ساعت را مد نظر قرار دهید.

    ۴- ساعت مچی مدنظرم را از کجا بخرم؟ چگونه بهترین ساعت مچی مردانه را انتخاب کنیم؟

    بعد اینکه برند ساعت مچی را انتخاب کردید سری به وب سایت رسمی آن برند بزنید. حتما نمایندگی های مجاز خود را در محل زندگی شما معرفی کرده است.  بعد از اینکه کاتالوگ های ساعت مدنظرتان را مشاهده کردی برای خرید به دنبال مراکز رسمی فروش بروید.

    ۵- ساعت مچی تان ضد آب باشد! چگونه بهترین ساعت مچی مردانه را انتخاب کنیم؟

    اگر قصد پول خرج کردن دارید و به دنبال یک ساعت گرانقیمت هستید، حتما به ضد اب بودن آن دقت کنید. بهترین انتخاب ساعت هایی هستند که تا عمق ۱۰۰ متری توان مقاومت در برابر آب را دارند.

حتما این مطلب را بخوانید:   درباره Giorgio Armani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *

Main Menu