زمان، زمان پول درآوردن بصورت هوشمندانه است.

اگر شما هم جز کسانی هستید که کسب و کاری را تازه شروع کردید و میخواهید در بستری امن و مطمئن، محصولات خود را در معرض نمایش به هزاران نفر در اینترنت بگذارید ما به شما این مژده را میدهیم که میتوانید به سادگی و با انجام چند مرحله ساده به یکی از فروشندگان مستقل در فروشگاه اینترنتی چارچوق بپیوندید و فروش محصولات خود را آغاز کنید.

آموزش نحوه فعالسازی اکانت فروشندگی در سایت چارچوق:

  • در ابتدا باید وارد سایت چارچوق شوید و در آن ثبت نام کنید (برای آموزش ثبت نام در سایت اینجا کلیک کنید)
  • سپس بعد از ورود به حساب کاربری، بر روی عکس پروفایل خود کلیک کرده و گزینه “داشبورد مدیریت عملکرد” را کلیک کنید.

صفحه زیر را مشاهده میکنید که میتوانید برای فعالسازی و درخواست فروشندگی بر رو دکمه “داشبورد فروشندگان” کلیک کنید.

در ادامه وارد محیط جدید خواهید که ازین پس آنرا “سلرز پنل” یا پنل فروشندگان خواهیم نامید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید اکانت فروشندگی غیرفعال بوده و کاربر میبایست مدارک هویتی خود که شامل مشخصات کامل و اسکن پشت و روی کارت ملی خود میباشد را در سایت بصورت کامل و صحیح وارد کنید و همچنین متن قرارداد همکاری را دانلود و مطالعه کرده و آنرا امضا و تائیدیه آنرا هم در بصورت عکس در سایت بارگزاری نمایید.

اما برای درخواست فعالسازی ابتدا روی دکمه آبی رنگ “مشاهده پروفایل و ارسال مدارک” کلیک کنید.

در این قسمت کد فروشنده به طور خودکار توسط سیستم ایجاد میشود.

درصورتیکه که بصورت فردی یا حقوفی فعالیت میکنید در قسمت نوع فروشنده آن را انتخاب کنید.

سپس شماره موبایل، نام ، نام خانوادگی، کدملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

 

  • در مرحله بعد:

جنسیت خود را انتخاب کنید.

نام فروشگاه خود را که میخواهید محصولات‌تان در فروشگاه چارچوق با آن نام نمایش داده شوند را وارد کنید.

از روی کارت ملی خود بصورت واضح و مشخص عکس گرفته و تصویر پشت و روی آن را در قسمت های مربوطه با زدن “انتخاب تصویر” بارگزاری نمائید.

با زدن “انتخاب تصویر” پنجره زیر نمایان میشود:

که باز زدن “گزینش تصویر” میتوانید از روی کامپیوتر یا موبایل خود تصاویر کارت ملی را به سایت اضافه و در نهایت “گزینش” را زده تا عکس کارت ملی در محل مربوطه نمایش داده شود.

سپس در قسمت بعدی حتما شماره شبای حساب بانکی خود را جهت تسویه حساب های نهایی با فروشگاه اینترنتی چارچوق به صورت دقیق و صحیح و کامل وارد نمایید.

  • مرحله بعدی مربوط به اختصاص کلمه عبور (در صورت استفاده اولین بار) و یا تغییر آن میباشد. اگر نیازی به آن ندارید لطفا آن را خالی بگذارید و قسمت های بعد را تکمیل نمائید.

  • اطلاعات تماس:

در این بخش کلیه اطلاعات تماس خودتان را بطور صحیح وارد نمائید.

ایمیل، آدرس وب سایت(در صورت داشتن)، تلفن همراه، تلفن ثابت منزل یا محل کار، آدرس دقیق منزل یا محل کار و کد پستی دقیق ، اطلاعاتی هستند که به اجازه میدهند با شما ارتباط داشته باشیم.

  • اطلاعات تجاری:

در این بخش باید اطلاعات محل کار یا ارسال کالاهایتان را تکمیل نماید.

  • اگر دارای انبار مستقل برای نگهداری محصولاتتان هستید یا آدرس مستقل برای فروش محصولاتتان دارید و از داخل منزل ارسال را نمیخواهید انجام دهید در این قسمت بطور دقیق آن را وارد نمائید.
  • در صورتیکه که محصول شما شامل مالیات بر ارزش افزوده میشود و گواهی مربوطه را دارید باید قسمت مربوط به ارزش افزوده را “بلی” انتخاب کنید.

 

  • در مرحله آخر

در قسمت آخر تکمیل اطلاعات باید ابتدا شما فایل قرارداد همکاری را دانلود کرده و آنرا مطالعه نمائید.

اگر قرارداد را پذیرفتید میبایست آنرا امضا کرده و اثر انگشت زده و تصویر اسکن شده آن را در قسمت فایل قرارداد بارگزاری نمایید. (درصورت عدم بارگزاری فایل حساب شما فعال نخواهد شد)

یا میتوانید برای سهولت کار متن زیر را بر روی کاغذ سفید نوشته و بهمراه کارت ملی خود از روی آن عکس گرفته و آن را بعنوان تائیدیه قراردادتان بارگزاری نمائید.

متن پیش نویس تائیدیه قرارداد:

بنام یگانه‌ هستی بخش

مدیریت محترم فروشگاه اینترنتی چارچوق

اینجانب……………….. فرزند………………به شماره ملی………………. و شماره شناسنامه……………. صادره از ……………. درخواست همکاری در فروش را دارم، فایل قرارداد را بطور کامل خوانده و قوانین آنرا بطور کامل رعایت خواهم کرد و در صورت هرگونه قصور در انجام تعهدات، طبعات و جبران خسارات را طبق مفاد قرارداد میپذیرم.

امضاء و اثرانگشت

و در پایان بر روی دکمه کلیک کنید

توجه: بخش های زیر نیازی به پر کردن شما ندارد:

تاریخ شروع ، تاریخ پایان ، وضعیت ارسال قرارداد ، شماره قرارداد ، تاریخ شروع قرارداد ، تاریخ پایان قرارداد ، بازه محاسبه صورت حساب و بازه پرداخت

***توسط سیستم بطور خودکار بعد از تائید مدارک و احراز هویت شما تکمیل خواهد شد.

Main Menu