افراد بسیار زیادی وجود دارند که ار روابط اجتماعی خوبی برخوردار بوده و به دلیل جایگاه اجتماعی یا حرفه اصلی خود با کاربران بسیاری در ارتباط هستند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید می توانید ضمن همکاری با گالری چارچوق و بازاریابی برای محصولات عرضه شده در این مارکت از درآمد مناسبی به ازای هر فروش بهره مند شوید.

ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت همکاری در فروش محصولات عرضه شده در گالری چارچوق، توجه شما را به مجموعه قوانین بازاریابی جلب می نماییم:

  1. بازاریابی و انتشار لینک های بازاریابی در شبکه ها و سایت هایی صورت گیرد که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند
  2. بازاریابان عزیز مجاز به درج امکانات غیر واقعی مغایر توضیحات محصولات نیستند و می باید امکانات و توضیحات هر محصول را مطابق با موارد مندرج در فروشگاه اینترنتی چارچوق به کاربران هدف خود اعلام کنند
  3. حداقل مبلغ تسویه حساب با بازاریابان ۱۰۰.۰۰۰ تومان است.
  4. تسویه حساب با بازاریابان طبق شرایط اعلامی در سایت و بند 3، بعد از ارسال درخواست صورت خواهد پذیرفت.
    • تبصره ۴-۱: درخواست های تسویه حساب می باید حداقل ۲ روز قبل ارسال شده باشند.
  5. مبلغ تسویه حساب ها هیچ گونه سقفی ندارد.
  6. گالری چارچوق هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی بازاریابان از شرایط همکاری نخواهد شد.
  7. با ارسال درخواست فعالسازی همکاری در فروش و بازاریابی، بازاریابان مواد توافقنامه و ضوابط را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از ایشان وجود ندارد.
  8. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات گالری چارچوق تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، چارچوق حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت رسمی گالری چارچوق در دسترس عموم قرار خواهد دادو هیچگونه مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و بازاریابان می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گالری چارچوق کنترل نماید.

Main Menu