بی شک یکی از نگرانی ها در خرید های اینترنتی روش پرداخت یا اطمینان از دریافت کالا میباشد. بدین منظور فروشگاه اینترنتی چارچوق برای رفاه حال مشتریان و احترام به تمامی سلیقه ها و درخواستها کلیه روشهای پرداخت هزینه کالای خریداری شده را در دستور کار خود دارد.این روشها عبارتند از:

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

کاربران محترم فروشگاه اینترنتی چارچوق می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب اعم از ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین یا هر کارت بانکی دیگری که دارای رمز اینترنتی باشد پرداخت کنند.

چه اطلاعاتی برای پرداخت اینترنتی نیاز است؟

1- شماره 16 رقمی کارت بانکی
(این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.)

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

برای کلیه پرداخت های اینترنتی رمز دوم یا رمز اینترنتی فعال لازم است.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، رمز 4 رقمی کارت بانکی شما نیست و این رمز در خرید های اینترنتی از شما پرسیده نمیشود! اگر رمز اینترنتی کارت شما در هنگام صدور از بانک در اختیار شما قرار نگرفته میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

3- کد CVV2
این کد ‌‌‌به ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد که بر روی کارت بانکی شما درج شده است.

4-تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی اکثر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد،

پرداخت کارت به کارت و یا واریز به حساب

کاربرانی که امکان یا تمایل به پرداخت اینترنتی و یا پرداخت در محل را ندارند می‌توانند وجه سفارش خود را به شماره های مندرج زیر کارت به کارت نمایند.

برای این کار میتوانید وجه سفارش را از هر طریقی که برای شما مقدور است مانند خودپرداز ها یا نرم افزارهای همراه بانک یا اینترنت بانک خود (سایت بانک ) پرداخت نمایید.

نکته مهم:
– در صورتی که پرداخت سفارش از طریق کارت به کارت یا اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

بانک ملت
شماره کارت: 0518-2764-3375-6104

 

بانک ملی
شماره کارت: 7246-1469-9972-6037

افتصاد نوین 
شماره کارت: 8520-7701-1211-6274

(بنام آرش آماده مدیریت گالری چارچوق)

پرداخت از طریق کارت بانکی هنگام تحویل کالا

می‌توانید هنگام تحویل سفارشات خود در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام دهید

پرداخت نقدی هنگام تحویل کالا

برای اطمینان خاطر مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، چارچوق امکان پرداخت نقدی در محل را برای سفارش ها فراهم آورده است.

Main Menu